lördag, juli 11, 2009

Semester tillstånd

Så var den sista natten på jobbet avklarad och nu ska semestern strax börja för min del med. Den börjar formellt på måndag men jag har några dagars ledighet så man orkar med semestern. Ärligt talat så ska de bli skönt att ha fyra veckors semester för vi har förnärvarande rätt så tuffa nätter på jobbet.

Älskar mitt jobb men jag älskar semester och ledighet också. Brukar beskriva mig som så att jag inte är arbetsskygg på något sätt men heller ingen arbetsnarkoman. När man är på jobbet så ger man järnet till hundra procent och det tar på krafterna och energi så när jag är ledig är det skönt att bara koppla av och göra annat.

Även om jag har semester så tar bloggen naturligtvis ingen semester utan det blir uppdateringar så gott som varje dag så titta gärna in även kommande veckor. Det närmaste är en resa till Tomas Jonsson i Strömsrum på måndag. Vi ska bege oss till Misterhults skärgård så räkna med vackra bilder och en reportage därifrån på bloggen.

Jag börjar igen på jobbet den 12 augusti så nu ska jag bara njuta.

1 kommentar:

Lasse Strömberg sa...

Hälsa Tomas från Lasse, som tillfälligt är på sjukhus i Växjö.